Маркетингові дослідження — шлях до ухвалення правильних стратегічних рішень
Успішність реалізації проєкту зі здачі в оренду торгових площ залежить від достатнього вивчення середовища, у якому цю бізнес-ідею впроваджують у життя. Оскільки без залучення необхідної інформації щодо внутрішнього та зовнішнього осередку існує ризик невдалого інвестування в нерентабельний об’єкт нерухомості.
Маркетингові дослідження — це дослідження, які спеціалізуються на зборі інформації про ринок (переважно це дані про локацію, конкурентів, зони охоплення, потенційну зацікавленість), її детальний аналіз задля ухвалення правильних стратегічних рішень. Основними пунктами, на яких зосереджені маркетингові дослідження, є: · аналіз локації (структура ринку тощо); · визначення зони охоплення потенційних споживачів; · аналіз конкурентів; · аналіз попиту на дану пропозицію; · аналіз проблем, які можуть виникнути під час реалізації; · рекомендації щодо доцільності, обсягів потенційних площ тощо.
Саме обрана компанією ціль диктує вибір різновиду маркетингового дослідження. Серед них виділяють такі методики збору потрібної інформації: 1. Кабінетні (вторинні) дослідження проводяться із залученням вторинної інформації, уже зібраної попередньо. Це можуть бути статистика, аналітичні звіти тощо. Така інформація напрацьовується компанією в процесі аналітичної роботи по всіх напрямах діяльності та має рекомендаційний характер. 2. Польові (первинні) дослідження — це трудомісткий процес збору інформації, який зобов’язує вивчення проблеми в природному середовищі. Передовсім тут фігурують прорахунки на місцях, вивчення конкурентів, попиту операторів ринку тощо. Хоча ці дослідження вимагають додаткових капіталовкладень та часу, однак саме вони дають найбільш точну інформацію.
На практиці зібрані дані стають базою для тактичного планування подальших дій компанії — чи варто інвестувати у пропонований об’єкт нерухомості. Саме маркетингові дослідження дають можливість не тільки уберегти себе в майбутньому, але й мати повний пакет зібраної інформації щодо можливої прибутковості конкретної площі.
Без вивчення кон’юнктури ринку можуть виникнути ризики інвестування в нерентабельний проєкт, який не має перспективи. Для уникнення таких ситуацій інвесторам і девелоперам варто проаналізувати ризики та звернутися до спеціалістів щодо проведення маркетингових досліджень.
Оскільки сучасний ринок розвивається та росте з геометричною прогресією, з’являються все нові та нові конкуренти на ринку нерухомості, керівникам необхідно залучати команду професіоналів, яка займатиметься проведенням маркетингових досліджень. У такому випадку існує два варіанти розвитку подій — або створюється окремий відділ маркетингових досліджень, або залучаються зовнішні фахівці. Здебільшого створення спеціального відділу в компанії має низку переваг: невелике капіталовкладення, «занурення» команди в проблему компанії тощо, проте неможливість неупереджено оцінити ситуацію на ринку, зробити порівняльний аналіз (через брак достовірної інформації) створює труднощі для отримання об’єктивної оцінки, виконання подальших дій із метою реалізації проєкту. Аби уникнути проведення не зовсім якісних маркетингових досліджень, варто звернутися до консалтингових компаній, які володіють методологією проведення й аналітичною інформацією про ситуацію наринку.
«УКРАЇНСЬКА КОНСАЛТ ГРУПА» займається комплексним проведенням маркетингових досліджень із залученням перевірених методів збору якісних і кількісних показників. Для того, щоб отримати максимально точні дані, наші фахівці адаптують запити замовників відповідно до вимог ринку. У результаті клієнт отримує продукт, що максимально відповідає реальному стану речей, і рекомендації щодо розвитку та покращення даного проєкту.