З початку повномаштабної війни значно збільшився попит на нову послугу, яку компанія «Українська Консалт Група» надавала українським компаніям.
Поки іноземні мережі, такі як H&M, Inditex, New Yorker та ін. брали паузу в роботі на території України, цим скористалися досить успішно вітчизняні виробники модного одягу.
І якщо більшість великих мереж обрали стандартний спосіб експансії – масштабувуватися, збільшуючи кількість торгових точок, то низка українських компаній відкривали новий для себе вид бізнесу - офлайновий магазин як пункт видачі онлайн-замовлень.
Цей процес розпочався активно під час пандемії Covid 19 та змусив торговий бізнес активно розвивати online-канали продажів.
І якщо більшість великих мереж обрали стандартний спосіб експансії – масштабувуватися, збільшуючи кількість торгових точок, то низка українських компаній відкривали новий для себе вид бізнесу - офлайновий магазин як пункт видачі онлайн-замовлень.
Цей процес розпочався активно під час пандемії Covid 19 та змусив торговий бізнес активно розвивати online-канали продажів.
Ми стикнулися із тим, що виробники товарів або дистриб'ютори мають велику кількість замовників, і відкриття шоу-руму чи повноцінного магазину допоможе у розвитку бізнесу та допоможе вирішити питання із видачою замовлень, а формування запасу товару в точці видачі/місті видачі дозволить зменшити затрати на поштові відправлення та логістику.
Як ми побачили, онлайн-продавці спочатку йдуть у міста із найбільшою кількістю фоловерів та покупців їх інтернет-сторінок.
Є навіть така практика, коли перед відкриттям магазину онлайн-гравець проводить опитування серед підписників інтернет-сторінки, яка локація була зручнішою для них з точки зору доступності в місті.
Як ми побачили, онлайн-продавці спочатку йдуть у міста із найбільшою кількістю фоловерів та покупців їх інтернет-сторінок.
Є навіть така практика, коли перед відкриттям магазину онлайн-гравець проводить опитування серед підписників інтернет-сторінки, яка локація була зручнішою для них з точки зору доступності в місті.
За цей час, окрім допомоги із вибором потрібної локації для майбутнього магазину, фахівці нашої компанії надавали послуги із допомоги компаніям щодо підготовки необхідних технічних та візуальних матеріалів для узгодження із ТЦ/ТРЦ. Юридичний департамент опрацьовує питання дозволів для розміщення зовнішньої реклами та специфіки роботи в конкретному місті, змістовно консультує щодо укладення договору оренди приміщення та правил роботи магазину у відповідному ТЦ/ТРЦ.
Виходячи із нашого аналізу, починаючи із 2022 року, незважаючи на повернення міжнародних компаній на ринок України, попит на дану послугу тільки росте. На сьогодні ми маємо в роботі більше 10 подібних замовлень, і як показав досвід роботи наших спеціалістів на виставці Kyiv Fashion, що пройшла у період із 30 липня по 02 серпня 2024 року в Києві, ця послуга і надалі є актуальною та потрібною.
Виходячи із нашого аналізу, починаючи із 2022 року, незважаючи на повернення міжнародних компаній на ринок України, попит на дану послугу тільки росте. На сьогодні ми маємо в роботі більше 10 подібних замовлень, і як показав досвід роботи наших спеціалістів на виставці Kyiv Fashion, що пройшла у період із 30 липня по 02 серпня 2024 року в Києві, ця послуга і надалі є актуальною та потрібною.
На сьогодні наша компанія має дуже вдалі реалізовані кейси і готова продовжувати працювати в даному руслі, маючи суттєвий досвід, яким радо готові поділитися із нашими партнерами задля розвитку іх бізнесу.
Компанія "Українська Консалт Група" готова надавати послуги нашим шановним замовникам та завжди на вашому боці!
Компанія "Українська Консалт Група" готова надавати послуги нашим шановним замовникам та завжди на вашому боці!